Skip to main content

Portfolio

Voeg ik jouw bedrijfsfilm toe aan mijn portfolio?
Wie heb ik al mogen ondersteunen?

Portfolio

Voeg ik jouw bedrijfsfilm toe aan mijn portfolio?

Wie heb ik al mogen ondersteunen?

Portret - Zorgbalans (Diner voor Twee)

Diner voor Twee

Zorgbalans richt zich op zorg voor dementie. In samenwerking met verschillende partijen is ‘Diner voor Twee’ ontstaan. Een initiatief waarbij een heel team aan vrijwilligers kookt voor mensen met dementie en 1 gast die zij mee mogen nemen.

Tijdens de voorgesprekken kwam naar voren dat de nadruk in de film moest liggen op de positiviteit en wat het de mensen brengt. De interviews gingen totaal niet zoals gepland en dat gaf uiteindelijk de mooiste momenten.

Bedrijfsfilm Workcity

Workcity

Jelle heeft samen met zijn partners Workcity opgericht. Workcity legt de verbinding tussen werkzoekenden en werkgevers in de maakindustrie.

Workcity richt zich op de skills van mensen en kijkt welke werkplekken het beste bij de kandidaat passen waar deze skills tot uiting komen. Dit doen ze door middel van de persoonlijke aanpak, maar ook door eigen ontwikkelde software te gebruiken.

Technische Universiteit Delft

  • African minor

    De African minor is onderdeel van het LDE program. Dit wil zeggen dat de minor is samengesteld door de universiteiten Leiden, Delft en Rotterdam en studenten verdeeld over deze universiteiten deel kunnen nemen aan de minor.

    De film is ingezet ter promotie om nieuwe studenten aan te trekken voor de minor. Voor elke universiteit verteld een ex-student wat de minor voor hem/haar inhield en wat het uiteindelijk gebracht heeft.

  • African minor

    De African minor is onderdeel van het LDE program. Dit wil zeggen dat de minor is samengesteld door de universiteiten Leiden, Delft en Rotterdam en studenten verdeeld over deze universiteiten deel kunnen nemen aan de minor.

    De film is ingezet ter promotie om nieuwe studenten aan te trekken voor de minor. Voor elke universiteit verteld een ex-student wat de minor voor hem/haar inhield en wat het uiteindelijk gebracht heeft.

Erasmus Universiteit Rotterdam

  • Renske van der Cruijsen

    De afgelopen jaren heeft Renske voor het SYNC Lab onderzoek gedaan naar het zelfbeeld van jongeren. Ze heeft onderzocht hoe dit beeld veranderd tussen de puberteit en de vroege volwassenheid.

    Ik kreeg de vraag of ik een promotiefilm kon maken naar aanleiding van Renske haar promotie. Tijdens de voorbereiding hebben we besproken welke bevindingen absoluut op beeld moesten zodat de draaidag soepel verliep.

  • Suzanne van de Groep

    Suzanne doet voor het SYNC Lab onderzoek naar hersenontwikkeling, gedragsontwikkeling en hoe dat zijn plaats heeft in de maatschappij.

    Ten aanzien van de promotie van Suzanne kreeg ik de vraag of ik een promotiefilm over haar onderzoek kan maken. Tijdens het filmproces hebben we de focus gelegd op waarom jongeren iets goeds doen voor andere mensen en wat wij als maatschappij met deze resultaten kunnen.

Bedrijfsfilm Pelle Leads

Pelle Leads

Marcel wilde als telemarketeer een film die anders is. Marcel is in zijn vak persoonlijk en smeert ‘naar eigen zeggen’ niks aan. Hij luistert naar de problemen van de klant en biedt oplossingen.

De persoonlijkheid van Marcel is wat hem uniek maak. Samen hebben we hier de nadruk op proberen te leggen. In zijn vrije tijd houdt Marcel van hiken. Waarom? Omdat het uitdagend is en je van tevoren niet weet wat je tegenkomt.

Bedrijfsfilms IQON Gietvloeren

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaarheid creëren. Het doel van de films is dat het bedrijf zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe zij dit proces aanpakken.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de langere film gericht op de drijfveren van Dennis als eigenaar en zijn de kortere films bedoeld om de consument op een consistente manier te blijven prikkelen.

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaarheid creëren. Het doel van de films is dat het bedrijf zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe zij dit proces aanpakken.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de langere film gericht op de drijfveren van Dennis als eigenaar en zijn de kortere films bedoeld om de consument op een consistente manier te blijven prikkelen.

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaarheid creëren. Het doel van de films is dat het bedrijf zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe zij dit proces aanpakken.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de langere film gericht op de drijfveren van Dennis als eigenaar en zijn de kortere films bedoeld om de consument op een consistente manier te blijven prikkelen.

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaarheid creëren. Het doel van de films is dat het bedrijf zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe zij dit proces aanpakken.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de langere film gericht op de drijfveren van Dennis als eigenaar en zijn de kortere films bedoeld om de consument op een consistente manier te blijven prikkelen.

Bedrijfsfilm Koen Cramer

Koen Cramer

Koen heeft de droom om ooit naar Los Angeles te verhuizen voor zijn carrière als filmcomponist.

Tijdens de brainstormsessie kwamen we er samen achter dat zijn doelgroep zich met name in Amerika begeeft. Dan doen we het toch in het Engels? En zo hebben we ervoor gekozen zijn internationale carrière een zichtbare boost te geven door een film over zijn passie te maken in het Engels.

Nepal - Dopper

  • Dopper in Nepal

    Vlak voor de Coronacrisis in 2020 heb ik voor Simavi en Dopper verschillende films gemaakt. De aandacht lag op sponsor hikes in de Nepalese Himalaya om aandacht te creëren voor schoon drinkwater met de focus op vrouwen en kinderen.

    Via sociale media kanalen zijn de films veelvuldig verspreid om awareness en betrokkenheid te creëren.

  • Dopper in Nepal

    Vlak voor de Coronacrisis in 2020 heb ik voor Simavi en Dopper verschillende films gemaakt. De aandacht lag op sponsor hikes in de Nepalese Himalaya om aandacht te creëren voor schoon drinkwater met de focus op vrouwen en kinderen.

    Via sociale media kanalen zijn de films veelvuldig verspreid om awareness en betrokkenheid te creëren.

Nepal - Simavi

  • Hike for Health

    Vlak voor de Coronacrisis in 2020 heb ik voor Simavi en Dopper verschillende films gemaakt. De aandacht lag op sponsor hikes in de Nepalese Himalaya om aandacht te creëren voor schoon drinkwater met de focus op vrouwen en kinderen.

    De films zijn ingezet als souvenir voor de deelnemers en als promotie voor nieuwe deelnemers en stakeholders.

  • Hike for Health

    Vlak voor de Coronacrisis in 2020 heb ik voor Simavi en Dopper verschillende films gemaakt. De aandacht lag op sponsor hikes in de Nepalese Himalaya om aandacht te creëren voor schoon drinkwater met de focus op vrouwen en kinderen.

    De films zijn ingezet als souvenir voor de deelnemers en als promotie voor nieuwe deelnemers en stakeholders.

Documentaire Ik ben Jannes

  • Ik ben Jannes

    De documentaire ‘Ik ben Jannes’ heb ik gemaakt uit eigen interesse. Ik wilde weten hoe het leven is van een jonge bodybuilder en welke offers hij daarvoor moet brengen.

    In samenwerking met de TV Academy en een samengesteld team heb ik de documentaire kunnen maken en is de film vertoond op Cinetree.

  • Ik ben Jannes

    De documentaire ‘Ik ben Jannes’ heb ik gemaakt uit eigen interesse. Ik wilde weten hoe het leven is van een jonge bodybuilder en welke offers hij daarvoor moet brengen.

    In samenwerking met de TV Academy en een samengesteld team heb ik de documentaire kunnen maken en is de film vertoond op Cinetree.

Aftermovie ABT

Afscheid Walter

In samenwerking met The Productioneers hebben we het afscheid van Walter Spangenberg voor ABT vastgelegd.

De aftermovie is extern gebruikt als ondersteuning voor het nieuwsbericht. Daarnaast heb ik ook een lange versie gemaakt voor intern gebruik en als souvenir voor Walter.

Hogeschool Inholland

  • 24-uurs battle

    In samenwerking met The Productioneers hebben we studenten 24 uur lang in het AZ-stadion gevolgd terwijl zij werkten aan een vraagstuk van een opdrachtgever.

    Ik kreeg de opdracht om een aftermovie van de 24-uurs battle te maken die de volgende ochtend is laten zien aan de studenten. Daarnaast heb ik een korte video gemaakt van de eindpresentaties die direct via social media werd ingezet.

  • 24-uurs battle

    In samenwerking met The Productioneers hebben we studenten 24 uur lang in het AZ-stadion gevolgd terwijl zij werkten aan een vraagstuk van een opdrachtgever.

    Ik kreeg de opdracht om een aftermovie van de 24-uurs battle te maken die de volgende ochtend is laten zien aan de studenten. Daarnaast heb ik een korte video gemaakt van de eindpresentaties die direct via social media werd ingezet.

Discovery Nederland / Wereldhavendagen

  • De haven van Rotterdam

    In samenwerking met Discovery NL en de Wereldhavendagen heb ik als cameraman binnen een team in aanloop naar de Wereldhavendagen korte documentaires gemaakt voor social media gebruik.

    Het doel van de documentaires is het geven van een ‘inkijkje’ in de haven van Rotterdam zodat de kijker ziet welke soort partijen betrokken zijn bij de haven.

  • Sea ranger service

    In samenwerking met Discovery NL en de Wereldhavendagen heb ik als cameraman binnen een team in aanloop naar de Wereldhavendagen korte documentaires gemaakt voor social media gebruik.

    Het doel van de documentaires is het geven van een ‘inkijkje’ in de haven van Rotterdam zodat de kijker ziet welke soort partijen betrokken zijn bij de haven.