Portfolio

Voeg ik jouw bedrijfsfilm toe aan mijn portfolio?

Wie heb ik al mogen ondersteunen?

Portfolio

Voeg ik jouw bedrijfsfilm toe aan mijn portfolio?
Wie heb ik al mogen ondersteunen?

Erasmus Universiteit Rotterdam

  • Renske van der Cruijsen

    De afgelopen jaren heeft Renske voor het SYNC Lab onderzoek gedaan naar het zelfbeeld van jongeren. Ze heeft onderzocht hoe dit beeld veranderd tussen de puberteit en de vroege volwassenheid.

    Ik kreeg de vraag of ik een promotiefilm kon maken naar aanleiding van Renske haar promotie. Tijdens de voorbereiding hebben we besproken welke bevindingen absoluut op beeld moesten zodat de draaidag soepel verliep.

  • Suzanne van de Groep

    Suzanne doet voor het SYNC Lab onderzoek naar hersenontwikkeling, gedragsontwikkeling en hoe dat zijn plaats heeft in de maatschappij.

    Ten aanzien van de promotie van Suzanne kreeg ik de vraag of ik een promotiefilm over haar onderzoek kan maken. Tijdens het filmproces hebben we de focus gelegd op waarom jongeren iets goeds doen voor andere mensen en wat wij als maatschappij met deze resultaten kunnen.

Bedrijfsfilm Pelle Leads

Pelle Leads

Marcel wilde als telemarketeer een film die anders is. Marcel is in zijn vak persoonlijk en smeert ‘naar eigen zeggen’ niks aan. Hij luistert naar de problemen van de klant en biedt oplossingen.

De persoonlijkheid van Marcel is wat hem uniek maak. Samen hebben we hier de nadruk op proberen te leggen. In zijn vrije tijd houdt Marcel van hiken. Waarom? Omdat het uitdagend is en je van tevoren niet weet wat je tegenkomt.

Bedrijfsfilms IQON Gietvloeren

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaar worden. Het doel van de films is dat Dennis zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe Dennis het proces aanpakt.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de film van 2 minuten meer gericht op de drijfveren van Dennis en zijn de films van een halve minuut per stuk om mensen te prikkelen.

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaar worden. Het doel van de films is dat Dennis zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe Dennis het proces aanpakt.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de film van 2 minuten meer gericht op de drijfveren van Dennis en zijn de films van een halve minuut per stuk om mensen te prikkelen.

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaar worden. Het doel van de films is dat Dennis zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe Dennis het proces aanpakt.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de film van 2 minuten meer gericht op de drijfveren van Dennis en zijn de films van een halve minuut per stuk om mensen te prikkelen.

  • IQON Gietvloeren

    Dennis wil met zijn bedrijf meer zichtbaar worden. Het doel van de films is dat Dennis zichtbaar blijft en mensen te zien krijgen wat een gietvloer is en hoe Dennis het proces aanpakt.

    Elke film heeft een andere focus. Zo is de film van 2 minuten meer gericht op de drijfveren van Dennis en zijn de films van een halve minuut per stuk om mensen te prikkelen.

Bedrijfsfilm Koen Cramer

Koen Cramer

Koen heeft de droom om ooit naar Los Angeles te verhuizen voor zijn carrière als filmcomponist.

Tijdens de brainstormsessie kwamen we er samen achter dat zijn doelgroep zich met name in Amerika begeeft. Dan doen we het toch in het Engels? En zo hebben we ervoor gekozen zijn internationale carrière een zichtbare boost te geven door een film over zijn passie te maken in het Engels.