Hoe val je op?
Storytelling
Storytelling is tegenwoordig een hip woord. De reden? Door alle beschikbare content op social media moet je meer moeite doen om op te vallen. Maar hoe val je meer op? Precies, door aantrekkelijke en waardevolle content te bieden. Maar dat is nog niet zo makkelijk als het klinkt.
Bij mij begon storytelling al op vroege leeftijd. Ik filmde alles en maakte er een verhaal van. Al snel leerde ik gerichter te filmen en de films pakkender en kernachtiger te presenteren. Langzamerhand begon storytelling te leven. Ik had mijn passie op vroege leeftijd al gevonden.
Mede door mijn documentaire ervaring lukte het me al snel om anderen de kern van hun boodschap te vinden. Met als resultaat een duidelijke en veel krachtigere boodschap.
Ik heb van mijn passie, mijn hobby gemaakt en nu verfilm ik dagelijks als filmregisseur en documentairemaker verhalen. Ik help (middel)grote organisaties met het juist presenteren van hun eigen verhaal en ik zorg dat deze gezien en gehoord worden.